Главная В избранное Версия для печати

Меню:

... На русском

Програмно-технологічні аспекти

Пропоновані рішення по програмно-технологічному аспекту методології розробки комп'ютерних повчальних систем є результатом наукових і практичних досліджень автора, виконаних в рамках Міжвузівської комплексної програми «Наукоємкі технології освіти» в 2000–2008 рр.

В результаті успішних ітерацій додаються нові деталі, при необхідності вводяться зміни і удосконалення, до яких відносяться комп'ютерних повчальних систем, — це за визначенням одна з областей інженерної науки. В даний час програмна інженерія є обширною і добре розробленою областю комп'ютерної науки і технології, що включає багатообразні математичні, інженерні, економічні і управлінські аспекти. Враховуючи сучасні тенденції світової програмної індустрії в перенесенні основного акценту в розробці систем з програмування на проектування, особливого значення набувають дослідження в області розробки методології проектування комп'ютерних повчальних систем, забезпеченою відповідною інструментальною підтримкою.

Основоположними принципами програмної інженерії, лежачими в основі сучасних технологій розробки, є :

  • ітератівность
  • модульна архітектура системи
  • візуальне моделювання
  • якісна оцінка продукту в процесі створення.

Реалізація цих принципів для розробки комп'ютерних повчальних систем повинна здійснюватися з використанням сучасних систем автоматизованого проектування на основі об'єктно-орієнтованих технологій. Підхід, прийнятий в об'єктно-орієнтованому аналізі і проектуванні, веде до об'єднання системного аналізу з процесом логічного проектування і, завдяки їх застосуванню протягом всього життєвого циклу розробки комп'ютерних повчальних систем, дозволяє подолати проблеми трасування між моделями системи .

Стрижнем технології створення комп'ютерних повчальних систем за сучасними поняттями програмної інженерії повинен бути процес розробки, що визначає і надає якнайкращі способи реалізації всіх його етапів: від формування бачення майбутньої повчальної системи до передачі замовникам її робочої версії. При виборі процесу розробки комп'ютерних повчальних систем доцільно керуватися вищеназваними принципами індустрії програмних розробок, відповідно до яких він повинен бути ітеративним з покроковим нарощуванням можливостей системи. При таких процесах моделі систем, що розробляються, уточнюються і перетворяться на всіх етапах. В результаті успішних ітерацій додаються нові деталі, при необхідності вводяться зміни і удосконалення. Випуски програмних модулів з нарощеними можливостями забезпечують зворотний зв'язок з користувачами, необхідний для продовження розробки комп'ютерних повчальних систем.

Формалізація   • Аспекти   • Анонси   • Реєстрацїя   • RSS   • Контакти  
Сколько стоит пластиковые окна plastika-okon.ru установка евроокон.
2008 © Програмна інженерія